Transparencia

Información general

 

El Área de Transparencia de nuestro portal recoge la información económica y financiera, institucional, política y contractual del Ayuntamiento de Huesca según dicta la Ley de Transparencia de Aragón (Ley 8/2015, de 25 de marzo, de Transparencia de la Actividad Pública y Participación Ciudadana de Aragón). El objetivo de esta área es introducir a la ciudadanía en los conceptos de transparencia de las instituciones públicas y hacerles partícipes en procesos como la elaboración de la Ordenanza de Transparencia, acceso a la información y reutilización del Ayuntamiento de Huesca

 

 

1. Qué ye o Indize de Transparenzia d'os Conzellos?

O Indize de Transparenzia d'os Conzellos (ITA) tiene como obchetibo prinzipal realizar una ebaluazión d'o nibel de transparenzia d'os Conzellos  e, por atro costau, impulsar y propiciar l'aumento d'a información que ista instituzión ufre a os ziudadanos.

O prozedimiento d'ebaluazión se fa a trabiés de 80 indicadors, elaboraus por a organizazión no gubernamental Transparencia Internacional España, con los que se mira d'abracar as arias más importans d'a informazión que, seguntes ista organizazión, s'ha d'ufrir a la ziudadanía por part d'un Concello. En a triga d'istos 80 indicadors han treballau espezialistas e tecnicos de distintas instituzions.

A zaguera ebaluazión de transparenzia se fació en l'año 2014, en  que o Conzello de Uesca consiguió 90 puntos d'os 100 posibles que permite iste estudio. En a lista d'indicadors d'ista zaguera edizión se son cambiaus bel numbro d'os utilizaus en l'anterior, que fue en 2012, e s'ha actualizau l'aria de transparenzia en que s'aplegan un grupo d'indicadors contemplaus en o texto d'a nueba Lei de Transparenzia.

 

2. Datos ubiertos (RSS)

Dende o nuestro sitio web www.huesca.es ufrimos a posibilidat a la ziudadanía de poder descargar-se e rezebir en os suyos dispositibos o conteniu que cheneramos en formato RSS. Treballamos pa que l'aria de Transparenzia tamién contienga ista caracteristica, igual como ya l'ufren atros apartaus d'o sitio web: suscripzión por RSS Conzello de Uesca.